Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Regulamin

I. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

Sprzedawca – podmiot, z którym jest zawierana umowa sprzedaży, jako sprzedawcą. Jest nim firma "Rockman s.c. Wojciech Wójcicki, Beata Wójcicka" z siedzibą przy ul. Wyszyńskiego 12, 70-200 Szczecin, NIP 852-23-45-156, REGON 812413966, tel. (91) 820-36-35 lub (91) 48-40-849, e-mail: rockman@rockman.com.pl

Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony pod adresem internetowym www.rockman.com.pl przez firmę "Rockman s.c. Wojciech Wójcicki, Beata Wójcicka" z siedzibą przy ul. Wyszyńskiego 12, 70-200 Szczecin

Kupujący – osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów posiada zdolność do czynności prawnych,

Produkt – towar znajdujący się w ofercie Sklepu internetowego,

Cena – cena Produktu wraz z obowiązującym podatkiem od towarów i usług (VAT)

Zamówienie – złożona Sprzedawcy przez Kupującego oferta (w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego) zakupu Produktu

 

II. Informacje ogólne

Właścicielem sklepu  www.rockman.com.pl jest firma ROCKMAN s.c Wojciech Wójcicki, Beata Wójcicka z siedzibą w Szczecinie  przy ul.Wyszyńskiego 12,  NIP: 852-23-45-156 REGON 812413966. Sklep internetowy Rockman.com.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. 

 

III. Zasady zamawiania

1. Zamówienia można składać poprzez formularz zamówieniowy na stronie www.rockman.com.pl lub telefonicznie 91 820 36 36. Do prawidłowego działania mechanizmu zamówienia niezbędne jest włączenie obsługi cookies w przeglądarce.

2. Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

3. Składając zamówienie Kupujący akceptuje Regulamin.       

4. Potwierdzenie zamówienia nastąpi, o ile będzie to możliwe, w ciągu następnego dnia roboczego po dniu w którym zostało złożone zamówienie.Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni nie będą realizowane.

5.Wysyłka towaru następuje najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego od momentu skompletowania zamówienia.

6.Ceny towarów znajdujących się w sklepie www.rockman.com.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 

7. www.rockman.com.pl wystawia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia i podać dane firmy.

8. Sklep sprzedaje towary nowe i wolne od wad.

9. Sklep zastrzega sobie prawo wprowadzania nowych towarów do oferty, wycofywania towarów z oferty, prowadzenia i anulowania promocji i ofert specjalnych oraz do wprowadzania do nich zmian.

10. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów. W takim przypadku Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, jednakże w terminie nie dłuższym, aniżeli 3 dni od daty powiadomienia go o zmianie ceny. Po upływie tego terminu Sklep w sposób dorozumiany uzna, że klient zaakceptował zmianę ceny. 

 

IV. Wysyłka i zapłata

1. Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Poczty Polskiej.

2. Maksymalny czas na skompletowanie zamówienia wynosi 3 dni robocze. Wysyłka towaru następuje najpóźniej w ciągu astępnego dnia roboczego po skompletowaniu zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy www.rockman.com.pl a Kupującym.

3. Koszty przesyłki zamówień o wartości równej 300 PLN i większej są pokrywane przez sklep. Koszt przesyłki zamówień o wartości poniżej 300 PLN wynosi 18 PLN przy przelewie i 20 PLN przy pobraniu (kurier DPD) oraz 14 zł paczkomat Inpost i jest pokrywany przez Kupującego (dotyczy wyłącznie wysyłki na  terenie kraju). 

4. Klient zobowiązany jest do zapłaty za produkty zamówione na www.rockman.com.pl, w tym za koszty dostawy. Płatność musi nastąpić nie później niż w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze. Możliwe są następujące formy płatności:


Przelew - towar wysyłamy po wpłynięciu środków na nasze konto bankowe.
Przelew elektroniczny za pośrednictwem PayU - towar wysyłamy po zaksięgowaniu się środków na koncie PayU.
Karta płatnicza za pośrednictwem PayU - towar wysyłamy po zaksięgowaniu się środków na koncie PayU.
Pobranie - towar wysyłamy za pobraniem. Należną kwotę zamawiający wypłaca kurierowi w momencie odbierania przesyłki.
Gotówka - w siedzibie firmy Rockman przy ul. Wyszyńskiego 12 w Szczecinie.
Internetowe raty w Credit Agricole Bank Polska S.A. - szczegóły pod tym linkiem: KLIKNIJ
Internetowe raty w Santander Consumer Bank -  szczegóły pod tym linkiem: KLIKNIJ

 5.Wszystkie towary dostępne w sklepie www.rockman.com.pl objęte są gwarancją producenta. 

 

V. Zwrot towaru i reklamacje

 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014 r., poz. 827) Konsument* ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni kalendarzowych począwszy od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Konsument w związku z odstąpieniem od umowy zobowiązany jest do zwrócenia Sprzedającemu przedmiotu zamówienia w stanie niezmienionym. Zwrot przedmiotu zamówienia powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni. Koszt przesyłki ze zwracanym przedmiotem zamówienia (przesyłka zwrotna w stronę sprzedającego) ponosi klient. Koszt przesyłki, poniesiony przez klienta przy zakupie zwracanego towaru (w stronę klienta) będzie zwrócony przez sprzedającego według cennika firmy kurierskiej DPD w opcji najtańszej i podstawowej, niezależnie od wybranej przez klienta opcji dostawy.

Wzór formularza odstąpienia od Umowy znajduje się tutaj (proszę kliknąć). 
Pouczenie o odstąpieniu od Umowy znajduje się tutaj  (proszę kliknąć).

2. Sprzedający dokona zwrotu płatności nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument*.

*Art. 221 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

3. Koszty przesyłki poniesione przez Kupujących w związku ze zwrotem wynikającym z winy firmy Rockman będą zwracane według obowiązującego Cennika Usług Pocztowych w Obrocie krajowym stosowanego przez Pocztę Polską S.A. lub według cennika firmy kurierskiej DPD - w przypadku dostarczenia przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej.

4. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

5. W przypadku stwierdzenia przez klienta wad produktu prosimy o kontakt telefoniczny 918203635 w celu ustalenia sposobu zwrotu lub naprawy towaru. Reklamacje rozpatrywane są w w terminie do 14 dni liczonych od dnia wpływu reklamacji.Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny wolny od wad. W przypadku gdy nie będzie możliwe dostarczenie towaru nowego, wolnego od wad, Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne dostępne w Sklepie towary.

6. Wysyłki według Regulaminu realizowane są tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Warunki dostawy poza granice kraju omawiane są indywidualnie z Kupującym.

7. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem, o ile wysyłka taka nie była wcześniej uzgodniona ze Sklepem.

 

VI. Postanowienia końcowe

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.

W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 z późń. zm.) oraz ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t.j.: Dz. U. z 2012 r., poz. 1225 z późń. zm.).

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.93 / 5.00 71 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2021-01-27
Obsługa na wy6sokim poziomie sprowadzony sprzęt jest b dobry .Polecam napewno z państwa usług będę korzystał.
2020-11-09
Bardzo dziękuję szybką wysyłka towar.u

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat warunków i prywatności można znaleźć także na stronie Prywatność i warunki Google.

Zamknij
pixel